Wójt Gminy Reńska Wieś

Ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Gminy w Reńskiej Wsi ul. Pawłowicka 1

 

Stanowisko referenta  na 1 etat w Referacie Budownictwa

1. Podstawowe wymagania :

·        obywatelstwo polskie,

·        pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

·        niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

·        wykształcenie średnie budowlane o specjalności  technik  budownictwa i co najmniej 1 rok pracy lub wyższe  z zakresu budownictwa lub gospodarki przestrzennej ,

·        nieposzlakowana opinia,

·        co najmniej 1 roczny staż pracy w budownictwie  ( na budowie lub na stanowisku administracyjnym),

·        odpowiedzialność, samodzielność, sumienność.

2. Wymagania dodatkowe :

·         znajomość  planowania przestrzennego,

·         preferowanie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z prowadzeniem zamówień publicznych lub planowania przestrzennego,

·         dobra umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.

3. Do zakresu zadań na tym stanowisku należeć będzie :

·         prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych,

·         sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości,

·         prowadzenie obowiązujących rejestrów.

 

4. Wymagane dokumenty :

·         życiorys (CV)

·         list motywacyjny,

·         kserokopie świadectw pracy,

·         kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,

·         kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach w zakresie budownictwa,

·         kwestionariusz osobowy,

·         kserokopia dokumentu tożsamości,,

·         oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne i o korzystaniu z pełni praw publicznych,

·         oświadczenie o przeciwwskazaniach zdrowotnych do pracy na stanowisku,

·         inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych podanych w ogłoszeniu, a w razie braku takich dokumentów stosowne oświadczenie o ich spełnieniu.

Przewidywany termin zawarcia umowy o pracę  01.09.2010r.

Z osobą podejmującą  po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym    pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony 6 miesięcy tzw służba przygotowawcza.

Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Urzędzie z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz wykonywaniem innych prac zarobkowych.

Wymagane dokumenty takie jak list motywacyjny, życiorys (CV), powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb  niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926) oraz ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008r.(Dz. U. z 2008r.  nr 223 , poz. 1485 z późniejszymi zmianami) .

Wymagane dokumenty , umieszczone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko referenta  w Referacie Budownictwa  „ należy składać do dnia  25.08.2010r. na adres : Urząd Gminy Reńska Wieś ul. Pawłowicka 1; 47-208 Reńska Wieś pokój 7.

Dokumenty, które wpłynął do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Gminy oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Reńskiej Wsi.

Wójt Gminy Reńska Wieś ogłasza Konkurs na kandydata na stanowisko Dyrektora Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Pokrzywnicy.

 

  1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 kwietnia 2010r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły lub publicznej placówki oraz regulaminu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2010r. Nr 60, poz. 373)
  2. Oferty kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:
  • Uzasadnienie przystąpienia do Konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju szkoły.
  • Poświadczoną przez kandydata  za zgodność z oryginałem  kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata.
  • Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającego w szczególności informacje o stażu pracy pedagogicznej, w przypadku nauczyciela albo stażu pracy dydaktycznej, w przypadku nauczyciela akademickiego, stażu pracy na stanowisku kierowniczym w przypadku osoby nie będącej nauczycielem.
  • Oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia:
- Dyplom ukończenia studiów wyższych oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy, wykształcenia i przygotowania zawodowego w przypadku osoby nie będącej nauczycielem.
- Dyplom ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą.
  • Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym.
  • Oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie karne, postępowanie dyscyplinarne lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie.
  • Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środków publicznych, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.)
  • Oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. Z 2007r. Nr 63, poz.425, z późn. zm.)
  • Oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopi aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub  dyplomowanego- w przypadku nauczyciela.
  • Oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego- w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego.
  • Oświadczenia, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r.- Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006r., Nr  97, poz. 674, z późn. zm.) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r.- Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz.  1365, z późn. zm.)-w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego.
  • Oświadczenia, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych- w przypadku osoby nie będącej nauczycielem.
  • Oświadczenia, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: „Konkurs na kandydata na stanowisko: Dyrektora Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Pokrzywnicy” w terminie do dnia 24 czerwca 2010r. do godziny 15.00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Reńskiej Wsi, ul. Pawłowicka 1, 47-208 Reńska Wieś.
 

Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Reńska Wieś. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Reńska Wieś- pobierz plik (*pdf)

Zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Reńska Wieś- pobierz plik (*pdf)

Miejsce załtwienia sprawy

Urząd Gminy w Reńskiej Wsi; 47-208 Reńska Wieś ul. Pawłowicka 1 – Sekretarz Gminy.

Parter – pokój nr 7.

Telefon i fax  77 405 32 13; 77 405 32 10

E-mail  : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 


Testament Allograficzny

 

Wymagane dokumenty:

  1. Dowód osobisty testatora.
  2. Dowody osobiste 2 świadków będących obecnych przy sporządzeniu testamentu (świadkowie to osoby nie spokrewnione oraz nie obdarowane).

Opłaty: Opłata wnoszona do kasy Urzędu w wysokości 22- zł. lub na konto Urzędu Gminy Reńska Wieś nr 02 8882 1032 2001 0010 0146 0001 za przyjęcie oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy. 

Czas załatwienia sprawy: Bez zbędnej zwłoki– w terminie wskazanym przez testatora. 

Tryb odwoławczy: Złożenie skargi ustnej lub pisemnej do Wójta Gminy Reńska Wieś. 

Uwagi: Testament może być  sporządzany w budynku Urzędu, w mieszkaniu chorego testatora bądź w szpitalu mieszkańca Gminy Reńska Wieś. 

Podstawa prawna: Art. 951 Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. z późniejszymi zmianami.


Wydanie zezwolenia na sprzedaż lub podawanie napojów alkoholowych na terenie Gminy Reńska Wieś

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek /do pobrania/
  2. Załączniki :
  • Kserokopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub kopia wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego ( oryginał do wglądu).
  • Tytuł prawny do lokalu ( akt notarialny, dzierżawa, umowa najmu, itp. kopia oraz oryginał do wglądu).
  • Pisemna zgoda właściciela, zarządcy lub administratora w którym znajduje się lokal-kopia oraz oryginał do wglądu.
  • Decyzja właściwego powiatowego inspektora sanitarnego stwierdzająca, że punkt sprzedaży – podawania napojów alkoholowych spełnia wymagane warunki sanitarne (kopia a oryginał do wglądu).

 

Opłaty: Przy składaniu podania – bez opłaty skarbowej.

Przy wydaniu zezwolenia  - opłaty płatne w kasie Urzędu w wysokości :

a.Za alkohole grupy A tj. alkohole zawierające  do 4,5% zawartości alkoholu oraz piwo za pełny rok  525 zł;

b.Za alkohole grupy B  tj. alkohole zawierające od 4,5% do 18% zawartości alkoholu za pełny rok 525zł;

c.Za alkohole grupy C tj. alkohole zawierające powyżej 18% zawartości alkoholu 2.100 zł za pełny rok prowadzenia działalności.

Po zakończonym roku obrachunkowym – do 31 stycznia roku następnego składa się oświadczenie o osiągniętych obrotach ze sprzedaży alkoholi za rok poprzedniz podziałem na grupy A,B,C. /druk do pobrania/ – na podstawie którego nalicza się opłatę za kolejny rok korzystania z zezwolenia – opłata płatna w trzech równych ratach tj. do :ü31 stycznia,ü31 maja,ü30 września.

 

Czas i sposób załatwienia sprawy: Do 14 dni – od złożenia kompletnego wniosku – podania z załącznikami. Odbioru  dokonuje osobiście przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenia – konieczny dokument tożsamości do wglądu.

 

Tryb odwoławczy: Odwołanie w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia zezwolenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Wójta Gminy w Reńskiej Wsi.

 

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi ( tekst jednolity Dz. U. z 2002, nr 147, poz.1231 z późniejszymi zmianami).

Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż alkoholu- pobierz druk (*doc) (*pdf)

Zezwolenie na organizację imprezy masowej

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek zawierający następujące informacje :
        • miejsce i data planowanej imprezy,
      • graficzny plan obiektu, w którym ma być przeprowadzona impreza.
  1. Opinie :
  • Komendanta Straży Pożarnej ( oryginał) ,
  • Komendanta Policji Powiatowej ( oryginał),
  • Kierownika Pogotowia Ratunkowego (oryginał),
  • Inspektora Sanitarnego (oryginał).

 Opłaty: Opłata skarbowa za wydane zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej w wysokości 82 zł. w kasie Urzędu lub na konto bankowe w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Kędzierzynie-Koźlu / Oddział w Reńskiej Wsi , nr 02 8882 1032 2001 0010 0146 0001. 

Czas załatwienia sprawy: Podanie wraz z załącznikami wino być złożone w terminie 14 dni przed imprezą masową. Termin wydania zezwolenia  7 dni licząc od dnia przedłożenia kompletnego wniosku. 

Tryb odwoławczy: Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w  Opolu za pośrednictwem Wójta Gminy w Reńskiej Wsi. Samorządowe Kolegium Odwoławcze rozpatruje odwołanie w terminie 4 dni od jego wniesienia. 

Podstawa prawna: Ustawa 28 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych / tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 120 , poz. 1298 z późniejszymi zmianami/.

Wniosek o zezwolenie na organizację imprezy masowej- pobierz druk (*doc) (*pdf)

Oświadczenie właściciela obiektu- pobierz druk (*doc) (*pdf)

Oświadczenie o natężeniu hałasu - pobierz druk (*pdf)


 Zawiadomienie o zgromadzeniu

Wymagane dokumenty:

  1. Podanie zawierające n/w informacje:
  • Miejsce i data planowanego zgromadzenia. 
  • Planowana trasa przejścia uzgodniona z Komendą Powiatową Policji oraz z  właściwym zarządem dróg / gminnych lub powiatowych - oryginały /. 
  • Dane osoby odpowiedzialnej za zgromadzenie.
  • Cel i program zgromadzenia. 

 Opłaty :  bez opłaty skarbowej. 

Czas załatwienia sprawy: Niezwłocznie  - przyjęcie zawiadomienia, które organizator składa nie później niż na 3 dni przed i nie wcześniej niż na 30 dni przed datą organizowanego zgromadzenia. 

Tryb odwoławczy: Odwo łanie od decyzji o zakazie zgromadzenia wnosi się za pośredbictwem W,ójta Gminy Reńska Wieś do Wojewody Opolskiego w terminie 3 dni od dnia jej doręczenia. 

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 5 lipca 1990 r. – prawo o zgromadzeniach  /Dz U. z 1990r. Nr 51 , poz. 297 z późn. zm. /

 


Informację wytworzyła: Maria Zaniewska