MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Urząd Gminy w Reńskiej Wsi - Ewidencja Działalności Gospodarczej
I-sze piętro, pokój 18
Telefon: /077/4820-348 wew.23
Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4
Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej
Zintegrowany wniosek składa się celem:
-
wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
-
zmiany wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
-
zgłoszenia informacji o zawieszeniu, wznowieniu lub zaprzestaniu wykonywania działalności gospodarczej
Wzór wniosku określony w rozporządzeniu Rady Ministrów, będącym aktem wykonawczym do ustawy Prawo działalności gospodarczej, zamieszczony został poniżej.
Formularz należy wydrukować, wypełnić i podpisać (odręcznie), następnie dostarczyć do urzędu. Część CEIDG-1 należy wydrukować obustronnie.
OPŁATY : Zintegrowany wniosek nie podlega opłacie
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY: niezwłocznie
PODSTAWA PRAWNA:
1. Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej /Dz.U.Nr 173, poz. 1807/
2. Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. Przepisy wprowadzające ustawę o swobodzie działalności gospodarczej / Dz.U.Nr 173, pooz.1808/
Instrukcja wypełnienia wniosku CEIDG
Wzór wniosku o wpis do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej- pobierz druk (* pdf)
Wniosek CEIDG 1 należy drukować obustronnie
Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4
Wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w ewidencji działalności gospodarczej
WYMAGANE DOKUMENTY :
Wniosek podmiotu zawierający:
1. oznaczenie wnioskodawcy
2. siedzibę wnioskodawcy
3. wskazanie podmiotu, którego dotyczy zapytanie
4. wskazanie celu wydania zaświadczenia
Wniosek do pobrania
OPŁATY : Wydanie zaświadczenia -17,00zł
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY: W terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku.
TRYB ODWOŁAWCZY: Brak
PODSTAWA PRAWNA: Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego
Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego dane zawarte w ewidencji działalności gospodarczej- pobierz plik (*pdf) (*doc)
Wydanie duplikatu zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
WYMAGANE DOKUMENTY: Wniosek podmiotu zawierający oznaczenie wnioskodawcy, adres zamieszkania i siedzibę.
OPŁATY : 5,00zł za każdą rozpoczętą stronę duplikatu.
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY: W terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku.
TRYB ODWOŁAWCZY: Brak
Informację wytworzyła: Dorota Szafarczyk